ARA A PORTADA
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
22 de juliol de 2015 a
les 19:43
Actualitzat el
22 de juliol de 2015 a les
19:45
Membre fundadora i coordinadora de Sabadell per la Independència-ANC (2011-2014), el que l’ha portat a la política (ERC), Montserrat Chacon i Rocamora té 45 anys i és Llicenciada en Història i Diplomada en Podologia. A això s’ha dedicat els últims anys. «Encara no em sento política», confessa.
Professionalment és podòloga, des de fa cinc anys. Però és Llicenciada en Història.
Sí, la Diplomatura de Podologia la vaig fer bastant més tard. Formo part d’aquell col·lectiu de gent que va acabar la carrera i no va trobar feina. He estat uns anys a l’atur, d’auxiliar administratiu, feines vàries... fins que al final un dia fas un replantejament i dius ‘fem una altra cosa’.
I com i per què entra a la política?
De la mà de l’Assemblea Nacional Catalana. Em vaig involucrar en la consulta pel Dret a Decidir, que es va fer fa cinc anys, i ha estat tot progressiu. De la consulta vam formar l’Assemblea... No ha estat premeditat. Una cosa m’ha portat a l’altra gradualment. Vaig entrar per un tema molt concret però vaig començar a conèixer ciutat i, a partir d’aquí, la preocupació i el pas a la candidatura d’ERC. Si fa cinc anys m’haguessin dit que ara seria aquí hauria dit que era impossible, perquè la vocació política no la tenia.
...
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els franciscans recorden sant Francesc d’Assís en els 800 anys de la seva mort
-
Sabadell
Llum verda a l'inici de les obres de construcció del nou Mercat de Campoamor
-
Sabadell
FOTOS | Gràcia prem l’accelerador per la seva biblioteca: "L’hem d’aconseguir"
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns