ARA A PORTADA
La nova taula d’orientació arriba a La Mola
- Els dos últims sabadellencs del 2017
Publicat el
19 de maig de 2016 a
les 16:43
Actualitzat el
15 de març de 2021 a les
11:00
Aquest matí s’ha pujat amb helicòpter des de Can Robert la nova taula d’orientació de La Mola. S’han fet diversos viatges per pujar-hi tot el material.
La nova taula de La Mola està pràcticament enllestida, pendent dels últims treballs. Aquest diumenge 22 a les 11 h del matí serà inaugurada L’acte estarà presidit per Jesús Calderer, diputat d’Espais Naturals.
La Unió Excursionista de Sabadell, successora del Centre Excursionista de Sabadell i part activa en l'execució de la primera de les taules, ha estat l’encarregada d’impulsar una campanya de micromecenatge per tirar endavant el projecte i alhora implicar-hi tot el món excursionista. La campanya, que s’ha dut a terme a través de Verkami i amb aportacions directes a l’entitat, ha comptat amb la col·laboració de més de 250 persones, entitats i altres organismes que han fet possible finançar tot el projecte de construcció i instal·lació.
La Mola i el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt recuperen d’aquesta manera un dels seus símbols més emblemàtics, després que la segona de les taules es va haver de retirar el 2012 com a conseqüència de diversos atacs vandàlics. Amb la nova taula, igual que amb les dues precedents, es vol promoure l’estima i el respecte a la natura a través del coneixement de l’entorn i visualment recordarà a la primera que es va instal·lar el 1960.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu