
ARA A PORTADA
Homs presenta CDC com la força decisiva per fer fora el PP a Madrid
Publicat el 20 de juny de 2016 a les 20:56
Convergència Democràtica de Catalunya (CDC) va presentar-se ahir a Sabadell com «la força decisiva que farà fora el PP de Madrid perquè fa mal a Catalunya», en paraules del seu cap de llista al Congrés, Francesc Homs.
L’acte central de la campanya dels convergents a les eleccions del 26-J va congregar unes 700 persones a la Plaça Doctor Robert.
El candidat, Francesc Homs, va criticar el PP de Mariano Rajoy «perquè fa mal a Catalunya», a Podemos «que enlloc d’arribar a acords van dedicar-se a defensar els seus càrrecs» i a Ciutadans i PSOE «per no ser capaços d’arribar a un acord d’investidura». Davant aquest panorama, Homs va presentar CDC com «la força decisiva a Madrid» i va subratllar que «el vot a la llista que encapçalo és un vot que reforça el president de Catalunya, Carles Puigdemont». A les seves intervencions els líders convergents es van referir al ve

Notícies recomenades
-
Sabadell L’Entesa per Sabadell s'oposa al projecte d’aparcament a l’Eix Macià: "Està qualificat per a equipaments"
-
Sabadell Retalls de la memòria de Sabadell ‘made in’ Xile
-
Sabadell Quins són els reptes principals de Can Puiggener per assolir una transformació real?
-
Sabadell Concentració simbòlica a les portes de l'Ajuntament en suport a la flotilla
-
Sabadell Què li passa al teu vehicle quan poses el combustible equivocat i què cal fer?
-
Sabadell Inspira Arrels organitza la Fontada de la Salut: una jornada cultural i tradicional