en els tallers de sensibilització organitzats per la regidoria d’Espai Públic i el Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Occidental.
L’activitat es va desenvolupar sota el lema «Porta la bossa a revisió» perquè els participants, entre ells persones que passaven per la plaça Doctor Robert a on van tenir lloc els tallers, prenguessin consciència de la necessitat de separar les diverses fraccions d’escombraries i de tot el que es podria separar en origen però que acaba al contenidor de la resta.
A més, se’ls va proposar participar a ‘L’aventura dels residus’ amb una vintena de jocs d’habilitat, de competició i de concentració per aprendre diferents aspectes relacionats amb els residus. Per completar la proposta, els alumnes van conèixer de prop un dels camions del servei de recollida de residus. Un cop acabada l’activitat els estudiants van ser obsequiats amb bosses compostables i material divulgatiu.
En el marc d’aquesta campanya, la setmana vinent, de dilluns a dijous, s’explicarà als mercats municipals com reduir la producció de residus, es donaran consells de reutilització i es parlarà de reciclatge i la necessitat de separar en origen. Dilluns la campanya arribarà al Central, dimarts a la Creu Alta, dimecres als Merinals i dijous a Campoamor.
ARA A PORTADA
-
Hi haurà pantalla gegant a Sabadell per al Mundial? Sílvia Fernández Sequero | Marc Segarra Rodríguez
-
-
Alerten de la presència de caravanes habitades permanentment a Can Gambús: "Se'ls hauria d'ajudar" Jan Cañadell Puigmartí
-
El síndic avisa que "els problemes de convivència no tenen colors polítics" i "la ciutat necessita menys confrontació" M.O.
-
La Bolle s'acomiada de Sabadell després de 43 anys sent una extensió de l'Escola Pia: "Ha estat el nostre gran motor" Marta Ordóñez
Les bosses de deixalles es revisen per detectar errors en la separació
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
18 de novembre de 2016 a
les 19:22
Aquest dissabte comença la celebració de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus. Una convocatòria que ahir el Consell Comarcal va centrar en l’anàlisi de la bossa de deixalles dels sabadellencs. L’objectiu va ser comprovar si es separen de forma correcta les deixalles. Un centenar d’escolars de 5è i 6è de primària de les escoles Joaquim Blume i Creu Alta van participar aquest divendres
en els tallers de sensibilització organitzats per la regidoria d’Espai Públic i el Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Occidental.
L’activitat es va desenvolupar sota el lema «Porta la bossa a revisió» perquè els participants, entre ells persones que passaven per la plaça Doctor Robert a on van tenir lloc els tallers, prenguessin consciència de la necessitat de separar les diverses fraccions d’escombraries i de tot el que es podria separar en origen però que acaba al contenidor de la resta.
A més, se’ls va proposar participar a ‘L’aventura dels residus’ amb una vintena de jocs d’habilitat, de competició i de concentració per aprendre diferents aspectes relacionats amb els residus. Per completar la proposta, els alumnes van conèixer de prop un dels camions del servei de recollida de residus. Un cop acabada l’activitat els estudiants van ser obsequiats amb bosses compostables i material divulgatiu.
En el marc d’aquesta campanya, la setmana vinent, de dilluns a dijous, s’explicarà als mercats municipals com reduir la producció de residus, es donaran consells de reutilització i es parlarà de reciclatge i la necessitat de separar en origen. Dilluns la campanya arribarà al Central, dimarts a la Creu Alta, dimecres als Merinals i dijous a Campoamor.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
en els tallers de sensibilització organitzats per la regidoria d’Espai Públic i el Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Occidental.
L’activitat es va desenvolupar sota el lema «Porta la bossa a revisió» perquè els participants, entre ells persones que passaven per la plaça Doctor Robert a on van tenir lloc els tallers, prenguessin consciència de la necessitat de separar les diverses fraccions d’escombraries i de tot el que es podria separar en origen però que acaba al contenidor de la resta.
A més, se’ls va proposar participar a ‘L’aventura dels residus’ amb una vintena de jocs d’habilitat, de competició i de concentració per aprendre diferents aspectes relacionats amb els residus. Per completar la proposta, els alumnes van conèixer de prop un dels camions del servei de recollida de residus. Un cop acabada l’activitat els estudiants van ser obsequiats amb bosses compostables i material divulgatiu.
En el marc d’aquesta campanya, la setmana vinent, de dilluns a dijous, s’explicarà als mercats municipals com reduir la producció de residus, es donaran consells de reutilització i es parlarà de reciclatge i la necessitat de separar en origen. Dilluns la campanya arribarà al Central, dimarts a la Creu Alta, dimecres als Merinals i dijous a Campoamor.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Xoca el cotxe contra un fanal, dona positiu en el test de drogues i acaba traslladat a l'hospital
-
Sabadell
Obert el nou aparcament gratuït de 68 places a Can Feu
-
Sabadell
La Diputació subvenciona amb 348.000 euros l'adequació de l'antic Museu del Gas
-
Sabadell
FOTOS | Docents i famílies del Vallès tallen la Gran Via en una mobilització contra el tancament de línies
-
Sabadell
FOTOS | Nova fase d'obres de la ronda de Collsalarca: consulta quins carrers estan afectats
-
Sabadell
Apareixen diversos mems a les xarxes socials amb imatges del papa Lleó XIV vestit del CE Sabadell