ARA A PORTADA
Maties Serracant torna a ser tinent d’alcalde
Publicat el
28 de desembre de 2016 a
les 21:26
L’alcalde de Sabadell, Juli Fernàndez, ha signat aquest dimecres el decret de nomenament de Maties Serracant com a segon tinent d’alcalde, amb responsabilitats de l’àrea del Territori i Sostenibilitat, tinença que fins aquest dia tenia assignada la regidora Glòria Rubio.
Serracant fa sis mesos que va decidir plegar de les seves atribucions en el govern després que una denúncia del portaveu del grup del PSC, Josep Ayuso, el convertís en investigat pels jutjats de Sabadell en relació amb el procés de cessió del local a l’associació El Tallaret de la Creu Alta.
A primers de desembre la Crida per Sabadell, formació a la que pertany Maties Serracant i que forma part del govern quatripartit de Sabadell, va decidir que els fets denunciats el maig passat pel PSC no presenten cap indici de delicte ni d’irregularitat en la tramitació d’aquell expedient de cessió i que Serracant va actuar «de forma impecable».
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu