ARA A PORTADA
-
Sabadell Les pluges provoquen el despreniment d'una xemeneia a Merinals: "Se'ns ha inundat el pis!" Marta Ordóñez
-
-
Sabadell Sabadell apujarà un 2,5% els impostos municipals el 2027 entre crítiques de l'oposició M.O.
-
Sabadell Sabadell reprova el regidor de Vox que va fer veure que disparava un tret al ple Aleix Pujadas Carreras
-
Sabadell Sense tren, sense informació i sense alternatives: un any caòtic a la xarxa de Rodalies Jan Cañadell Puigmartí
Publicat el
27 de febrer de 2017 a
les 21:16
Actualitzat el
01 de març de 2017 a les
20:00
El pàrquig de l’empresa Saba a la plaça del Dr. Robert es troba en una situació complicada des que el 2009 es va eliminar l’accés pel Passeig degut a les obres del Metro. L’única entrada és pel Pedregar i resulta difícil de trobar pels de fora.
La supressió d’aquesta entrada ha provocat un greu perjudici econòmic amb una caiguda de l’activitat de l’aparcament de 304 places i una pèrdua d’ingressos. Per tot això, Saba ha presentat una reclamació davant l’Ajuntament de Sabadell «per la ruptura de l’equilibri econòmic de la concessió». Amb aquest procediment vol forçar a trobar «una solució de consens que millori la mobilitat de la ciutat».
L’Ajuntament disposa de tres mesos per respondre a aquesta reclamació. Si no ho fa l’empresa concessionària pot interposar un recurs contenciós administratiu per tal de finiquitar el contracte del pàrquing adjudicat el 1988 per un període de 50 anys que finalitza el 2029.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Comença la campanya de vacunació contra la grip i la covid: “No hem d’esperar al pic de contagis”
-
Sabadell
La Crida denuncia la "mala gestió" del govern de Sabadell davant els darrers aiguats
-
Sabadell
Els franciscans recorden sant Francesc d’Assís en els 800 anys de la seva mort
-
Sabadell
Llum verda a l'inici de les obres de construcció del nou Mercat de Campoamor
-
Sabadell
FOTOS | Gràcia prem l’accelerador per la seva biblioteca: "L’hem d’aconseguir"
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià