ARA A PORTADA
Publicat el
02 de juny de 2017 a
les 15:03
El 37è Concurs Literari Joan Oliver, “Pere Quart” per a nois i noies d’11 a 18 anys va donar a conèixer dijous a la tarda els premiats en les diferents categories, durant un acte al Casal Pere Quart, dinamitzat per alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius de l’Institut Agustí Serra.
Inclòs dins les activitats del programa Ciutat i Escola i dividit en dues modalitats, el Concurs té com a objectiu incentivar la creació i expressió literàries, tot promocionant alhora l’ús de l’expressió escrita en català.
El lliurament va comptar amb la presència de l’alcalde de Sabadell, Juli Fernàndez; el tinent d’alcalde i regidor d’Educació, Joan Berlanga, i la filla de Pere Quart, Sílvia Oliver.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els franciscans recorden sant Francesc d’Assís en els 800 anys de la seva mort
-
Sabadell
Llum verda a l'inici de les obres de construcció del nou Mercat de Campoamor
-
Sabadell
FOTOS | Gràcia prem l’accelerador per la seva biblioteca: "L’hem d’aconseguir"
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns