ARA A PORTADA
Publicat el
10 de juliol de 2017 a
les 20:18
La campanya per combatre aquesta malaltia neurodegenerativa s’ha celebrat simultàniament a 625 piscines catalanes, en les que s’hi han banyat deu mil persones. A Sabadell, La Bassa ha estat l’escenari d’una gran remullada solidària, més de mil persones en el que ha estat el rècord més gran del Mulla’t celebrat fins ara.
Milers de persones no han dubtat aquest diumenge 9 de juny, en llançar-se a l’aigua a favor d’aquesta malaltia, una campanya que aquest any ha arribat a la seva 24ª edició i que impulsa la Fundació Esclerosi Múltiple per recollir fons per promoure programes de lluita contra la malaltia.
L’acte central va tenir lloc a la piscina de Can Caralleu, a Barcelona amb presència del conseller d’Afers exteriors de la Generalitat, Raül Romeva i altres personalitats com l’actriu, Lloll Beltran, Paco Mir i Abel Folk entre altres.
En total i segons dades de la FEM, a tot Catalunya més de cent mil persones i 625 piscines de tot Catalunya s’han sumat a la celebració d’aquesta diada.
La Bassa a vessar
Però el rècord més espectacular s’ha batut a Sabadell amb la presència de més de mil banyistes a la Bassa de Sant Oleguer, on també s’hi han remullat l’alcalde de la ciutat, Juli Fernàndez, i els regidors de Salut, Ramon Vidal, Educació Joan Berlanga i Gabriel Fernández d’Acció Social.
A més de La Bassa altres espais col·laboraven en la campanya, com el Club Natació Sabadell, Tennis Sabadell, les piscines Joan Serra i el Cercle Sabadellès, tots amb una gran afluència de públic.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell