ARA A PORTADA
- Els dos últims sabadellencs del 2017
Publicat el
18 d’octubre de 2017 a
les 20:27
Actualitzat el
10 de març de 2021 a les
10:26
Més de 3.000 persones, segons dades de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), es van tornar a concentrar, dimarts al vespre, a la plaça Doctor Robert i al Passeig per exigir l’alliberament dels presidents de l’ANC i Òmnium Cultural, Jordi Sànchez i Jordi Cuixart. Els representants locals d’ambdues entitats sobiranistes van tornar a fer una crida a continuar amb les accions pacífiques enmig d’un clima d’incertesa sobre el que passarà els propers dies.
El coordinador de Sabadell per la Independència-ANC, Francesc Baró, qualificava d’«excepcional» la resposta dels sabadellencs a la crida feta per l’Assemblea per exigir la llibertat de Cuixart i Sànchez.
«La resposta de la gent és molt bona. Com sempre, estan a peu de carrer», celebrava a més de destacar que els 5 minuts de silenci que es van guardar durant la concentració van ser una mostra de «dignitat i rebuig del que està fent l’Estat espanyol».
Molts sabadellencs van optar per assistir a la convocatòria local en comptes de traslladar-se a Barcelona. Durant l’acte, espelmes i estelades contra l’ordre de presó preventiva pels presidents de l’ANC i Òmnium. Els representants locals de les dues entitats van fer la lectura del mateix manifest que es va escoltar a la capital catalana.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell