ARA A PORTADA
Milers de sabadellencs tornen al cementiri coincidint amb Tots Sants
Publicat el
01 de novembre de 2017 a
les 20:35
Coincidint amb la festivitat de Tots Sants, milers de sabadellencs van tornar al cementiri per recordar els seus difunts. La jornada es va desenvolupar amb normalitat tot i que amb el desplegament d’un dispositiu especial propi d’aquesta data.
Enguany, però, l’homenatge als parents i amics que ja no hi són va comptar amb una iniciativa nova a Sabadell, la celebració d’una cerimònia laica en record dels difunts que va tenir lloc dimecres al migdia a la capella del Cementiri Vell.
Comença també a ser habitual a equipaments d’aquestes característiques, com el cementiri parroquial de l’església Romànica, la celebració de concerts. Al cementiri municipal de Sabadell, es van organitzar dijous dos recitals, un en una carpa a la plaça de les Illes del Cementiri Nou i un altre a la capella.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu