ARA A PORTADA
-
La 1a edició de la Nit del Teixit Empresarial reconeix el potencial econòmic i social de Sabadell Manel Camps
-
-
Els infants ja no es conformen a reciclar: la lluita contra el canvi climàtica també es cou a les aules Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Cèlia Lerín (Espigoladors): "Quan comprem aliments ens hem d'intentar moure pel gust i no per l’estètica" Aleix Pujadas Carreras
-
Crida als sabadellencs a participar a la segona jornada del Gran Recapte

- Els dos últims sabadellencs del 2017
Publicat el 01 de desembre de 2017 a les 19:55
Actualitzat el 05 de març de 2021 a les 10:47
- Elisabeth Álvarez -
La novena edició del Gran Recapte aspira a omplir el rebost de les entitats que atenen les necessitats alimentàries de les famílies més necessitades.
Aquest dissabte és la segona i última jornada del Gran Recapte, la gran campanya de recollida d’aliments organitzada pels quatre Bancs d’Aliments de Catalunya. A la ciutat l’acció compta també amb la col·laboració del Rebost Solidari.
Els seus responsables fan una crida a la participació dels sabadellencs. Es pot donar qualsevol tipus de producte bàsic, tot i que els aliments que més falten són oli, llet i conserves. Per fer-ho, només s’ha de portar la donació a qualsevol dels 40 punts de recollida instal·lats a botigues i supermercats locals.
Un equip d’uns 300 voluntaris es fan càrrec de la recollida d’aliments, i la col·locació a les caixes dels Bans d’Aliments. Durant les properes setmanes, es procedirà a la distribució en lots i el repartiment entre les famílies.
Tots els productes que es recullin a la ciutat aniran destinats a famílies sabadellenques. Actualment el Rebost Solidari entrega lots d’aliments bàsics a prop de 1.900 famílies a la ciutat.
Durant les properes setmanes, juntament amb el lot ordinari quinzenal, les famílies també rebran un lot especial nadalenc, amb un pollastre, pasta de galets i torró. És una iniciativa de l’Ajuntament de Sabadell i el Rebost per fer arribar el Nadal a totes les llars.
Notícies recomenades
-
Sabadell Llum verda a iniciar la transformació de Germans Camps
-
Sabadell Junts reivindica el paper actiu de la gent gran en un acte a Sabadell
-
Sabadell FOTOS | Així entrena la unitat canina de la Policia Municipal de Sabadell
-
Sabadell FOTOS | Desenes de persones s'acomiaden del restaurant Al tanto que va de canto
-
Sabadell Polèmica oberta per l’abocament de residus al riu Ripoll
-
Sabadell Detenen a Sabadell un integrant del grup ‘trinitarios’ acusat d'homicidi i buscat per la justícia britànica