ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
L'Ajuntament i SMATSA acorden suspendre els acomiadaments anunciats
- L'Ajuntament i SMATSA acorden suspendre els acomiadaments anunciats
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 27 de juny de 2018 a les 14:35
Actualitzat el 27 de juny de 2018 a les 19:02
Les 17 persones que SMATSA volia acomiadar al setembre seguiran al seu lloc de feina, almenys, fins que no el jutge no resolgui el Contenciós Administratiu que va interposar l'empresa. És la solució que ahir van acordar les dues parts en una reunió al consistori entre el regidor de Serveis Municipals, Lluís Perarnau, i el gerent d'SMATSA, Eugenio Díaz. A més, es va acordar que es posposava la reducció d'uns 13 serveis diaris fins que el jutje no es pronunciï.
Concretament, les dues parts van acordar suspendre la implamentació de la nova Inspecció Tècnica de Facturació (ITF) fins que no resolgui el jutge, el detonant del conflicte. El requisit que va posar l'Ajuntament per acceptar-ho va ser que SMATSA acredités formalment que havia demanat al jutge aturar de forma cautelar la nova facturació, un aspecte que l'empresa va fer a través d'una instància i el consistori espera que al llarg del dia d'avui presenti l'escrit oficial.
Tant l'empresa com l'Ajuntament es van emplaçar a seguir parlant durant l'estiu i, especialment al setembre, de la nova ITF. Des del consistori expliquen que el nou sistema de facturació "aclareix a l'empresa que ha de cobrar pels serveis efectivament prestats" i no pels recursos humans que hi ha hagut de destinar, com vol la companyia; "i amb els preus que estableix el contracte", afegeixen. El consistori denuncia que fins ara, la nova ITF ha entrat en vigor aquest mes de juny, s'estava cobrant per sobre dels preus ofertats, ja que es comptaven els efectius posats a disposició i no els serveis realitzats.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions