ARA A PORTADA
El final de les classes marca el nou horari dels Ferrocarrils
Els trens passaran cada 12 i 15 minuts fins al 31 d'agost
- El final de les classes marca el nou horari dels Ferrocarrils
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
01 de juliol de 2018 a
les 22:02
Actualitzat el
02 de juliol de 2018 a les
10:42
A partir d'aquest dilluns 2 de juliol i fins al 31 d'agost FGC adapta els horaris dels trens de les línies S2 i S6 al període no lectiu, un cop han acabat les escoles. Els horaris actualitzats es poden consultar al web de l'empresa pública, fent clic aquí.
Cada any quan acaben els cursos escolars, Ferrocarrils detecta que baixa la demanda i redueix la freqüència de pas dels trens. Els dies laborables, a primera hora del matí, de 7 a 9h, els trens passaran cada 12 minuts, mentre que fins a les 13h la freqüència serà de 15 minuts. Des d'aleshores i fins a les 21:50h, els trens tornaran a sortir cada 12 minuts. A partir de les 22h, els trens aniran reduint progressivament la freqüència dels 20 als 30 minuts com és habitual.
Obres
Fins al 10 de setembre -inclòs- el tram de la línia S2 dels FGC entre Can Feu - Gràcia i Sant Quirze s'ha de fer amb un autobús substitutori per les obres del soterrament a Sabadell. Tanmateix, per unes obres a la Universitat Autònoma, del 13 d'agost al 2 de setembre el servei amb autobús es farà des de Can Feu - Gràcia fins a Bellaterra. En tot aquest temps la línia funcionarà amb normalitat entre Can Feu - Gràcia i Sabadell Parc del Nord, amb uns horaris que es poden consultar en aquest enllaç.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu