ARA A PORTADA
L'Ajuntament mediarà entre L'Obrera i Cajamar
L'Ajuntament convoca una reunió a tres bandes el proper 10 de juliol
- L'Ajuntament mediarà entre L'Obrera i Cajamar
- Miquel Àngel Luque
- Cap de redacció a Diari de Terrassa
Publicat el
04 de juliol de 2018 a
les 19:50
Actualitzat el
05 de juliol de 2018 a les
13:11
L'ajuntament de Sabadell ha anunciat que té la voluntat d'obrir un espai de negociació que permeti gestionar els interessos que han entrat en conflicte entre el centre social L'Obrera i l'entitat bancària Cajamar. La reunió de les tres parts se celebrarà el pròxim 10 de juliol al matí.
L'immoble, que està situat, a l'avinguda de Barberà, número 142. Des del 2015 està ocupat per L'Obrera. La propietària, Cajamar, ha obert un procés judicial de desallotjament per recuperar l'immoble.
Davant d'aquesta situació, el consistori ha assenyalat que intentarà gestionar la intermediació entre les dues parts amb l'objectiu d'arribar a un acord. La regidora de Participació Ciutadana, Glòria Rubio, ha assenyalat que "es tracta de buscar un espai de diàleg que permeti trobar possibles fórmules d'entesa".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu