ARA A PORTADA
El PP sabadellenc vota a Pablo Casado a les primàries del partit
Esteban Gesa: "Crec que Casado pot ser el revulsiu que el PP necessita"
- El PP sabadellenc vota a Pablo Casado a les primàries del partit
Publicat el 05 de juliol de 2018 a les 22:14
Actualitzat el 05 de juliol de 2018 a les 22:32
Els 109 militants del Partit Popular que es van registrar per votar a Sabadell han donat suport a Pablo Casado per una majoria més que absoluta. "Encara no tenim les dades exactes -explica al DS el regidor i portaveu del PP sabadellenc, Esteban Gesa-, però parlem d'una xifra al voltant del 85%".
L'opció de la militància popular de la ciutat sembla en línia amb la de la resta d'Espanya: el més jove dels sis candidats que avui s'enfrontaven a les primàries s'imposa en aquests moments de l'escrutini a les Mª Dolores de Cospedal i Soraya Sáenz de Santamaria. "Crec que Casado pot ser el millor revulsiu per al PP, pot portar la renovación que el partit necesita", explica Gesa, que també ha votat per ell.
A Sabadell no només votaven els militants inscrits sabadellencs: altres localitats com Rubí, Barberà del Vallès o Palau Solità i Plegamans també han acudit a les urnes a la cocapital. El sentir a la comarca -comenta Gesa- és el mateix: Casado també surt guanyador a tot el Vallès.
Notícies recomenades
-
Sabadell
L'oncòleg sabadellenc Joaquim Bellmunt, nomenat catedràtic a Harvard: “És el màxim reconeixement acadèmic”
-
Sabadell
Desallotgen un bloc de pisos a Sabadell per l'incendi d'un quadre elèctric
-
Sabadell
FOTOS | L’Ambaixador Reial visita els infants del Taulí
-
Sabadell
La Grossa de Cap d'any passa de llarg de Sabadell
-
Sabadell
El Llaminer, rei de Nadal a Sabadell
-
Sabadell
Nit de Cap d’Any a Sabadell: controls d'alcoholèmia, un detingut per ordre d'ingrés a presó i 108 trucades al 112