ARA A PORTADA
L'esplai La Baldufa no pot fer front a les despeses per falta de subvenció
- L'esplai La Baldufa no pot fer front a les despeses per falta de subvenció
Publicat el
09 de juliol de 2018 a
les 20:53
Actualitzat el
10 de juliol de 2018 a les
07:46
El Grup d’Esplai La Baldufa - Can Puiggener no podrà portar els nens i nenes de campament, perquè no ha rebut la subvenció que hauria d'haver rebut fa dos mesos. Aquesta ajuda li hauria de permetre fer front als avançaments i les nòmines dels quinze monitors que hi treballen, segons ha explicat el coordinador d'aquest esplai, Pau Prat.
La subvenció és el resultat de ser un dels guanyadors del procés participatiu Construint ciutat 2018 amb el projecte Lleure artístic per a tothom, que té com a objectiu la transformació i cohesió del barri a través de l’oferta pública i la formació artística. Segons Pau Prat, “no volem que això sigui una queixa". Aquest retard, no obstant, ha provocat que la Baldufa no pugui complir amb els pagaments previstos i, diu Prat, “els campaments estan en perill”, a més del sou dels monitors.
En total l’Esplai Baldufa, necessitaria 17.000 euros i de forma més immediata 4.000 euros per cobrir els campaments d’estiu. L’esplai ha posat en marxa una campanya de col·laboració en concepte de préstec i l’ha dirigit a familiars, amics, altres esplais amb qui mantenen bones relacions i també “a títol personal els hi hem enviat a alguns tècnics de l’ajuntament que ens coneixen”, afegeix Pau Prat. El préstec és a retornar abans de l’abril de l’any vinent, i sense interessos. Des que van posar en marxa la campanya, han recollit 2.500 euros.
De la seva banda, des de l’Ajuntament de Sabadell, la regidora de Participació Ciutadana, Glòria Rubio, a qui ha consultat aquest diari, ha comentat que les subvencions van tard per un tema administratiu, i que en el cas de l’Esplai La Baldufa, “cobraran més tard”. No ha especificat, però, cap data concreta.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu