ARA A PORTADA
-
Sabadell “Quan plou, és una odissea”: el temporal torna a posar Rodalies contra les cordes Jan Cañadell Puigmartí
-
-
-
Cerdanyola del Vallès La Biblioteca Central de Cerdanyola, tancada a causa dels greus danys provocats per l’aiguat Redacció
-
Sabadell Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns Jan Cañadell Puigmartí
- Al setembre, nou bus llançadora entre l'institut Castellarnau i plaça Espanya
Publicat el
13 de juliol de 2018 a
les 15:45
Actualitzat el
13 de juliol de 2018 a les
20:05
L'Ajuntament ha anunciat novetats en el servei de busos de cara a la tardor. Per millorar la connectivitat entre l'estació de plaça Espanya amb Can Llong i Castellarnau, la L11 d'autobusos es reforçarà a partir del 12 de setembre amb un servei de llançadora entre la plaça i l'Institut Castellarnau. Amb aquest nou servei, el consistori vol donar cobertura a una àrea que inclou MercaVallès, el Consell Comarcal o el Complex Central de Mossos d'Esquadra.
També es preveu, a partir del mes d’octubre, un augment del servei de la línia L4 al polígon de Can Roqueta. L’autobús farà un recorregut circular per dins del polígon. El regidor d'Espai Públic, Xavier Guerrero, considera que amb aquestes dues actuacions s'estan atenent "reivindicacions històriques" de Can Llong i Can Roqueta.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Pedro Sánchez convoca eleccions generals anticipades
-
Sabadell
"Quan una comunitat s’organitza, és capaç de fer coses enormes": l’Escola Concòrdia es recupera després de les pluges
-
Sabadell
Francesc Torralba: "L’esperança no és una forma d’escapar del mal, però no es deixa vèncer pel desànim"
-
Sabadell
Sabadell inicia la recuperació de la normalitat després de l’episodi de pluges
-
Sabadell
Del soterrament del tren a la Gran Via