ARA A PORTADA
- Cap de setmana de canvis
Publicat el
20 de juliol de 2018 a
les 08:25
Actualitzat el
12 d’abril de 2021 a les
10:52
La Federació Catalana d'Associacions de TDAH té nou president: el sabadellenc Juan Pérez, secretari de TDAHVallès. Es va decidir el passat dissabte, jornada en què Sabadell es va convertir en la capital del TDAH del país. El passat dissabte, l’assemblea de la Federació Catalana d’Associacions de Familiars i Afectats per TDAH va acordar escollir la capital vallesana com a nova seu de l’entitat.
La nova seu de la federació catalana ocuparà les mateixes instal·lacions que l’entitat vallesana, al carrer Convent del Centre de Sabadell.
Juan Pérez arriba a la presidència de la federació catalana amb un equip totalment renovat i un projecte “engrescador, motivant i reactivant”. De fet, el seu principal objectiu és precisament la "reactivació" de l’entitat catalana, amb una sèrie d’accions internes, entre les quals es troba la reestructuració d’òrgans, millora de les relacions dels socis, major participació interna, així com accions externes, com ara donar una major visibilitat, política, educativa i mediàtica, a la pròpia federació i al trastorn del TDAH.
“Volem que l’entitat i el TDAH tingui major presència pública, en actes, l’agenda política i la cobertura mediàtica del nostre país”, ha afirmat Juan Pérez. En la mateixa línia, en aquesta nova etapa, la federació es proposa liderar i impulsar la defensa dels afectats i la reivindicació dels seus drets.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns
-
Sabadell
Pedro Sánchez convoca eleccions generals anticipades
-
Sabadell
"Quan una comunitat s’organitza, és capaç de fer coses enormes": l’Escola Concòrdia es recupera després de les pluges
-
Sabadell
Francesc Torralba: "L’esperança no és una forma d’escapar del mal, però no es deixa vèncer pel desànim"