ARA A PORTADA
-
Llevar-se a Banyoles o Vic i anar a fer classe a Sabadell: "Faig tres hores diàries de cotxe. Arribes amb angoixa i nervis" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
-
Es reprèn la circulació de la xarxa de Rodalies de tot Catalunya amb incertesa i algunes queixes Redacció
-
El conductor viral que treu somriures als usuaris de l'autobús: "A casa no em deixen parlar tant i m'han d'aguantar aquí" Marc Béjar Permanyer
La calamarsa no atura la festa major de l'Eixample
- Sol a dojo i molta calor
Publicat el 23 de juliol de 2018 a les 15:46
Actualitzat el 23 de juliol de 2018 a les 23:33
El barri de l'Eixample va gaudir el passat cap de setmana de la seva Festa Major tot i la pluja i calamarsa. "Som el primer barri que, durant les festes, viu una calamarsa", explica el president de l'Associació de Veïns del barri, Antonio Ontiveros. Tot i el mal temps, es van celebrar totes les activitats previstes. "L'única alteració va ser al castell inflable, que vam haver de desconnectar de la llum i després ja no es va tornar a instal·lar per seguretat", explica.
"Enguany hem ampliat el atractiu familiar amb l'actuació del grup de pallassos", explica Ontiveros, "i ha resultat ser un èxit". La calamarsa es va iniciar durant l'actuació dels pallassos, quan l'espectacle havia començat feia mitja hora. "La gent va marxar a casa i, per tant, es va finalitzar l'actuació, però els veïns van quedar molt satisfets amb el que havien vist".
Una de les novetats d'aquestes festes ha estat l'activitat de màgia a càrrec d'Alexander Mai, que va tenir "una gran acollida", valora el president de l'associació de veïns. "Satisfacció, orgull i agraïment" han estat les sensacions que ha deixat aquesta festivitat a l'associació de veïns de l'Eixample. "La festa ha anat bé. Molt bé", conclou Ontiveros.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Denuncien un home a Sabadell per tenir més d'una vintena de galls de baralla en condicions deficients
-
Sabadell
La Crida per Sabadell planteja un espai de memòria per als exiliats de la ciutat
-
Sabadell
El PP de Sabadell proposa mesures per augmentar les places d’aparcament
-
Sabadell
Els maquinistes, el Govern, Renfe i Adif pacten les condicions per restablir progressivament el servei de Rodalies
-
Sabadell
Basfim: líder en desembossaments a Sabadell
-
Sabadell
Tres arbres caiguts en pocs dies a Sabadell: "Hem de construir ciutats resilients al canvi climàtic"