ARA A PORTADA
- L'oposició carrega contra el projecte de millores del centre
Publicat el
26 de juliol de 2018 a
les 11:51
Actualitzat el
26 de juliol de 2018 a les
18:24
Aquest dijous han entrat definitivament en servei cinc nous panells informatius de les carreteres catalanes, un d'ells a la C-58. El nou sistema d'informació electrònica permet donar missatges "més gràfics i clars", destaquen des del Servei Català de Trànsit (SCT). Els conductors potser ja hauran vist aquest panell, a l'alçada de Badia, perquè va entrar en proves el mes de maig.
La principal característica dels nous panells és que s'hi poden representar lletres més grans per destacar missatges d’especial rellevància, la qual cosa fa que el conductor requereixi menys temps per comprendre el missatge.La subdirectora general de Gestió del Trànsit del SCT, Cristina Pou, destaca que els nous rètols, amb la tecnologia 'Full Matrix', fa que el panell es converteixi en una pissarra. Pou assegura que és una tecnologia que s'implementa per primera vegada a Espanya i que ja es fa servir arreu d'Europa.
Els nous panells no tenen limitacions a l'hora de posar-hi missatges de text o gràfics, a diferència dels antics. La resta dels nous rètols informatius són a a la C-32, entre el Masnou i Montgat; a la C-31, a l’Hospitalet de Llobregat; a la B-23, entre el Papiol i Molins de Rei, i a l’AP-7, a Sant Cugat del Vallès.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell