ARA A PORTADA
Els taxistes convoquen una "aturada immediata" a tota l'àrea metropolitana
Sabadell
L'aturada serà com a mínim fins que acabi la reunió amb Ada Colau de divendres a la tarda
- Cap de setmana de sol, amb algun núvol despistat
Publicat el
27 de juliol de 2018 a
les 15:28
Actualitzat el
27 de juliol de 2018 a les
19:36
El sindicat Elite Taxi ha convocat una "aturada immediata" a tota l'àrea metropolitana de Barcelona fins a "nou avís", després que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) hagi decidit mantenir la suspensió del reglament de l'Àrea Metropolitana de Barcelona que limitava les llicències d'Uber i Cabify.
L'aturada serà, com a mínim, fins que s'acabi la reunió que els taxistes tenen aquest divendres a les sis de la tarda amb l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, que els ha convocat d'urgència a l'Ajuntament. "No ens fem responsables de qualsevol acte que pugui passar als nostres carrers i fem responsables directes el Ministeri de Foment i el seu ministre de la situació d'alarma creada després de l'inexplicable auto del TSJC", ha informat Elite Taxi a través d'un comunicat.
A més, el sindicat fa una crida a tots els taxistes d'Espanya a manifestar-se contra el ministeri de Foment i exigir "solucions immediates com responsables finals de l'incompliment de la llei amb que els lobbies s'estan expandint-se".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns
-
Sabadell
Pedro Sánchez convoca eleccions generals anticipades
-
Sabadell
"Quan una comunitat s’organitza, és capaç de fer coses enormes": l’Escola Concòrdia es recupera després de les pluges
-
Sabadell
Francesc Torralba: "L’esperança no és una forma d’escapar del mal, però no es deixa vèncer pel desànim"