ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
L'Ajuntament es planteja habilitar un espai d'oci nocturn a La Bassa
S'estudia organitzar música en viu i teatre i habilitar una zona chill-out a la carpa del recinte l'any que ve
- Temps sense novetat: calor, sol i xafogor
- Miquel Àngel Luque
- Cap de redacció a Diari de Terrassa
Publicat el 01 d’agost de 2018 a les 13:07
Actualitzat el 01 d’agost de 2018 a les 13:09
L'Ajuntament de Sabadell es planteja habilitar un espai nocturn d'oci a La Bassa el proper any. La tinenta d'alcalde i regidora d'Esports, Marisol Martínez, ha explicat aquest projecte avui durant la valoració del primer mes de funcionament de les piscines muncipals. Els nombre de banyistes a La Bassa s'ha incrementat un 24,67%
Martínez ha assenyalat que el proper any es podrà utilitzar la carpa que hi ha a la Bassa per a oci noctur d'estiu, per programar música en viu, teatre, monòlegs o utilitzar-ho com a zona chill-out, "És un lloc on hi ha molèsties als veïns, està ben cuidat i es poden plantejar moltes alternatives a l'estiu", ha indicat la tinenta d'alcalde. En tot cas, Martínez ha descartat que s'obri el recinte de bany de La Bassa quan es facin aquest tipus d'activitats d'oci de tarda i nit. Amb tot, la regidora d'Esports ha indicat que malgrat que no s'ha plantejat, l'obertura de La Bassa a la nit "no seria cap barbaritat però organitzar-ho és complicat."
Fins a data de 29 de juliol, l'afluència a les piscines municipals 168.785 persones. En concret, a La Bassa, hi ha anat 91.023 persones, un xifra que suposa un increment del 24,67% respecte l'any passat. El 70% dels usuaris són de fora de la ciutat. La clau d'aquests bons resultats parcials cal buscar-los en els nous tobogans de 60 metres de llargada i l'infantil. També hi ha contribuït la nova línia de bus, que porta 190 usuaris. A més, la venda online ha reduït les cues, ja que s'han venut 2.369 entrades per Internet. En darrer lloc, la nova pàgina web de La Bassa ha ajudat a l'augment d'usaris.
En canvi, la tendència de les piscines municipals ha estat a l'inversa amb la pèrdua de gairebé 2.000 usuaris, que s'explica per l'èxit de La Bassa. La piscina de Can Marcet han registrat fins al 29 de juliol 21.607 banyistes, l'Olímpia, 18.864; Campoamor, 18.910; i Parc del Nord, 18.381.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions