ARA A PORTADA
L'Ajuntament estudia comprar uns pisos per evitar que ho faci un fons d'inversió
L'Ajuntament de Sabadell estudia comprar uns pisos propietat del BBVA per a convertir-los en part del parc municipal de lloguer

- L'Ajuntament estudia comprar uns pisos per evitar que ho faci un fons d'inversió
Publicat el 10 d’agost de 2018 a les 19:57
Actualitzat el 10 d’agost de 2018 a les 22:13
L'Ajuntament de Sabadell estudia comprar uns pisos propietat del BBVA per a convertir-los en part del parc municipal de lloguer social i emergència a Sabadell. Així ho ha anunciat el segon tinent d'alcalde, Juli Fernàndez, que visitarà aquest dilluns 168 pisos que es troben en una situació complicada.
Segons ha denunciat el mateix Fernàndez, el BBVA pretén vendre aquest estoc immobiliari per a posar-lo a diposició del fons d'inversió Cerberus.
El govern de Sabadell s’ha marcat l'especulació immobiliària i el problema del lloguer com una de les seves principals problemàtiques a combatre. S'ha oposat a la llei d’enjudiciament civil que permet desnonaments exprès i fins i tot l'Ajuntament ha exigit mesures a nivell català, com la creació d'una conselleria d'Habitatge per a resoldre la problemàtica actual.
Notícies recomenades
-
Sabadell L’Entesa per Sabadell s'oposa al projecte d’aparcament a l’Eix Macià: "Està qualificat per a equipaments"
-
Sabadell Retalls de la memòria de Sabadell ‘made in’ Xile
-
Sabadell Quins són els reptes principals de Can Puiggener per assolir una transformació real?
-
Sabadell Concentració simbòlica a les portes de l'Ajuntament en suport a la flotilla
-
Sabadell Què li passa al teu vehicle quan poses el combustible equivocat i què cal fer?
-
Sabadell Inspira Arrels organitza la Fontada de la Salut: una jornada cultural i tradicional