ARA A PORTADA
Roben dues vegades a la mateixa botiga en una hora i mitja
La ctra. de Terrassa / Google Maps
- Dissabte fresc i sense pluges
Publicat el
31 d’agost de 2018 a
les 13:07
Actualitzat el
31 d’agost de 2018 a les
19:19
Aquest dijous una dona i un noi van entrar a robar, amb una hora i mitja de diferència, a la mateixa botiga de la carretera de Terrassa, el nom de la qual no ha transcendit. La dona, de 33 anys, volia cometre un furt i la van enxampar a les 13:08h; mentre que el jove de 19 anys també anava a cometre un furt a les 14:35h i també va ser enxampat. Els dos casos es consideren furts i no robatoris perquè el valor del material no superava els 400€.
Fonts policials asseguren que no hi ha vinculació, almenys familiar, entre les dues persones. En els dos casos la Policia Municipal els va identificar i va obrir diligències judicials per un delicte de furt lleu.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"