ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Zoom: Piscines Joan Serra
- Els llocs de treball augmenten un 10,7% el segon trimestre
Publicat el 03 de setembre de 2018 a les 11:58
Actualitzat el 03 de setembre de 2018 a les 15:02
Esport, oci, relaxació... Les piscines municipals Joan Serra, situades a la zona de Sant Oleguer, són municipals però són gestionades per la Unió de Federacions Esportives Catalanes (UFEC).
Els aficionats a la natació disposen d’un espai per poder fer unes piscines i aquells a qui també els agrada l’aigua –però no tant la natació– poden passar l’estona a la zona d’hidromassatge o eliminar toxines a la sauna. Un espai de luxe dins d’una zona molt urbanitzada.
[aesop_gallery id="73236" revealfx="off" overlay_revealfx="off"]
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions