ARA A PORTADA
Ràdio Sabadell es reforça amb la vista posada en la primavera política
Sabadell
La programació es manté intacta, però hi haurà més directe i més web
- Nuvolositat i possibilitat de pluges al vespre de dimecres
Publicat el
04 de setembre de 2018 a
les 16:05
Actualitzat el
04 de setembre de 2018 a les
19:56
Més web i més directe. És la recepta de la programació de la nova temporada de Ràdio Sabadell, que engega el proper 12 de setembre. Amb una graella que es manté pràcticament intacte, les novetats giren al voltant dels informatius, que volen sortir més al carrer.
Al Matí, que seguirà capitanejat per Mireia Sans i Raquel Garcia, buscarà més l'actualitat en els diferents punts de la ciutat, amb un format que seguirà comptant amb l'entreteniment. Un altre dels objectius serà augmentar la participació dels oients, segons ha explicat la mateixa Garcia en una roda de premsa aquest dimarts.
Així mateix, l'equip dels informatius volen oferir continguts "de més profunditat", segons ha assenyalat la presentadora de l'informatiu del migdia, Núria Garcia: "No ens volem quedar amb el titular sinó que volem anar més enllà". A nivell esportiu, es manté l’Hotel Suís, presentat per Adrián Arroyo, i els caps de setmana l'esport seguirà tenint una importància cabdal per les retransmissions del Centre d’Esports Sabadell. A les nits es mantindran els programes temàtics, com Vitamina Dance o Xocolata Express.
El programa Connectats, dut a terme per diferents emissores locals, també seguirà. Aquest espai es combinarà amb els continguts del SBD Ràdio LAB.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns
-
Sabadell
Pedro Sánchez convoca eleccions generals anticipades
-
Sabadell
"Quan una comunitat s’organitza, és capaç de fer coses enormes": l’Escola Concòrdia es recupera després de les pluges
-
Sabadell
Francesc Torralba: "L’esperança no és una forma d’escapar del mal, però no es deixa vèncer pel desànim"