ARA A PORTADA
-
-
Cultura i oci Marc Ros (Sidonie): "Quan som petits ens és més fàcil estimar, després ens ensenyen a odiar" Guillem Plans Roca
-
Sabadell Acord a dues bandes per aplacar el soroll de les terrasses a Sabadell: cinc mesures per a reduir les queixes Marta Ordóñez
-
Sabadell Consulta les notes de tall 2026 a les universitats: desbanquen Física i Matemàtiques, la més alta dels últims anys Sergi Gonzàlez Reginaldo
Tots els còmics de la sèrie ‘De Memòria’, reunits en un suplement especial
Sabadell
L’edició del D.S. del dissabte inclourà totes les històries ja publicades i una de nova
- Nuvolositat i possibilitat de pluges al vespre de dimecres
Publicat el
04 de setembre de 2018 a
les 15:42
Actualitzat el
07 de setembre de 2018 a les
08:59
El Diari de Sabadell del proper dissabte vindrà carregat de còmics. Publicarem dotze pàgines completes en aquest format, amb sis històries diferents (una d’elles inèdita) de la sèrie De Memòria. Al suplement, que trobareu al cor del diari, també hi podreu llegir algun text sobre el projecte i fotografies del procés creatiu dels autors; així com fotografies originals que han servit per recrear el Sabadell del passat.
La publicació d’aquestes pàgines especials coincideix amb la celebració de la Festa Major de la nostra ciutat, i vol ser un present especial per a tots els nostres lectors en aquestes dates tan assenyalades. De nou, els dibuixos de Guillermo Altarriba i el text de P.J. Armengou, periodistes del diari, ens portaran un pessic d'història sabadellenca en forma de vinyetes.
Després de conèixer anècdotes com el robatori d'una plaça de toros per a la ciutat, l'arribada del cinema a Sabadell o la vida de personatges com Llum de la Selva, toca abordar un aspecte clau de la nostra història: la premsa local.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
62 pisos comprats amb el Préstec Emancipació a Sabadell
-
Sabadell
Les fonts del Passeig, fora de servei per controlar la qualitat de l'aigua
-
Sabadell
La festa de la Creu de Barberà, marcada pel mundial: "Avancem la botifarrada perquè la gent pugui veure el futbol"
-
Sabadell
FOTOS | Crema una zona de vegetació al costat de la Bassa de Sant Oleguer
-
Sabadell
La festa de Can Deu aposta pel talent de barri: cultura i art de quilòmetre zero
-
Sabadell
Sabadell frega els 40 ºC en un episodi de calor intensa, però sense batre rècords