ARA A PORTADA
Serracant suma Sabadell al manifest per recuperar la Llei d'Habitatge
- El Parlament rebutja que Juli Fernàndez comparegui per la duplicitat de càrrecs
Publicat el
17 d’octubre de 2018 a
les 16:08
Actualitzat el
17 d’octubre de 2018 a les
22:32
L'alcalde de Sabadell, Maties Serracant, s'ha sumat al manifest que aquest dimecres ha presentat la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) Habitatge davant del Parlament. El text demana la retirada immediata del recurs del PP al Constitucional contra la Llei d'Habitatge. A part, el document reclama que la Generalitat prioritzi "l'aplicació total, efectiva i immediata" del text, inclosos els convenis amb les subministradores perquè assumeixin els deutes de les famílies en exclusió residencial.
Serracant ha assegurat que "si la Llei d'habitatge aprovada pel Parlament no hagués estat suspesa pel Constitucional, s'haurien pogut aturar 35.000 desnonaments a Catalunya. El gobierno, primer de PP i C's, i ara del PSOE, condemnen milers de persones a l'exclusió residencial".
La portaveu de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH), Lucía Delgado, ha demanat que la retirada del recurs s'acordi en el Consell de Ministres d'aquest mateix divendres davant la possibilitat que el Tribunal Constitucional emeti la sentència en breu i s'ha mostrat convençuda que aquesta llei es recuperarà.
Al manifest també hi han donat suport l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau i diverses entitats com el Col·legi d'Advocats de Barcelona, els sindicats CC.OO. i UGT, Òmnium, l'ANC, la Federació Catalana de Municipis i el Sindicat de Llogateres, entre molts altres.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu