ARA A PORTADA
-
El calvari d’una família per tornar la seva mare en coma a Sabadell: "No té sentit!" Jan Cañadell Puigmartí
-
A una setmana de la selectivitat i amb la Vapor Badia tancada: "Hem acabat a una cafeteria" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Garrotada judicial: l'Ajuntament de Sabadell no pot prendre el control de la Caserna de la Guàrdia Civil Albert Acín Serra
-
La Crida repta Farrés: "Que es posin les piles per aconseguir la Caserna de Sabadell" Albert Acín Serra
-
Sabadell En Comú Podem urgeix a reprendre el diàleg per desbloquejar el futur de la Caserna de la Guàrdia Civil Redacció
Comença el programa municipal de natació escolar

- Arriba el fred i la pluja
Publicat el 25 d’octubre de 2018 a les 18:40
Actualitzat el 25 d’octubre de 2018 a les 18:43
Aquest dijous, s'ha posat en marxa el nou programa municipal de natació escolar. Aquest programa que ofereix beques a nens i nenes de primer de primària dels centres públics de Sabadell, té com a objectiu garantir que tots els infants pugin aprendre a defensar-se a l'aigua. El programa està en una primera fase i abasta 19 escoles i se'n beneficien més de 500 nens i nenes.
La tinenta d'alcalde i regidora d'esports Marisol Martínez, ha explicat que aquesta iniciativa té el seu origen en "un incident ocorregut a La Bassa, fa un parell d'anys, quan un nen de 8 anys va estar a punt d'ofegar-se. Aquest incidenten va fer reflexionar sobre aquells nens i nenes que no saben nedar i com evitar futurs accidents". Marisol Martínez, diu que es tracta no només d'aprendre a nedar, també "de gaudir de l'aigua sense perill".
Per altra banda, el tinent d'alcalde i regidor d'Educació Joan Berlanga, ha explicat que aquesta línia de beques "formen part de la política que es du a terme des de l'ajuntament i que té com a objectiu donar igualtat d'oportunitats a tots els nens i nenes de primària de Sabadell". Berlanga diu que el programa municipal, es farà extensible a totes les escoles de la ciutat "s'ha fet una primera edició, i hi han estat incloses 19 escoles que complien les condicions. No obstant,- ha explicat Berlanga- " cap escola pública en quedarà fora". Un d'aquests criteris ha estat escollir escoles on els alumnes estesin ja becats en altres àrees, com ara l'aprenentatge de l'angles.
El programa compta amb la col·laboració de la UFEC, com a gestors de les Piscines Municipals Joan Serra; el Club Natació Sabadell; el Club de Tenis i el Cercle Sabadellès. L'activitat formativa té lloc en horari lectiu de manera gratuïta.
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell reconeix la tasca dels cossos de seguretat
-
Sabadell El diputat dels Comuns David Cid insisteix en la necessitat de connectar ferroviàriament Sabadell amb altres municipis
-
Sabadell Final al serial dels ànecs de la Creu Alta?
-
Sabadell VÍDEO | El malson dels veïns del pis incendiat al carrer de Prullans de Sabadell: "No tornarem a casa"
-
Sabadell Can Gambús estrenarà una nova residència el 2027
-
Sabadell FOTOS | Un camió bolca i deixa un carrer sense llum