ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
- Arriba el fred i la pluja
Publicat el
25 d’octubre de 2018 a
les 19:06
Actualitzat el
26 d’octubre de 2018 a les
10:37
En el context actual on la contaminació està en boca de tots, el grup automobilístic MAAS ha organitzat a Nodus Barberà una jornada enfocada a les PIMES sobre vehicles elèctrics, híbrids endollables i gas natural convertible (GNC) amb l'objectiu de conèixer els avantatges de tenir una flota de vehicles de baixes emissions (VBE).
Segons Rossend Bosch, responsable de projectes - Serveis de Mobilitat sostenible d'AMB, la situació que viu Barcelona amb alts nivells de contaminació, ha obligat a prendre mesures al respecte. Una d'elles, entrarà en vigor aquest desembre i serà la següent: de dilluns a divendres (7-20h) els vehicles que no tinguin les etiquetes adhesives de zero emissions (color blau), vehicles ECO (color blau i verd), vehicles de benzina matriculats a partir del gener del 2000, i de dièsel, a partir del gener del 2006 (color groc) i per últim les C de color verd per als vehicles de benzina matriculats a partir del 2006, i de dièsel matriculats a partir del 2014. A més a més d'aquestes restriccions, es preveu que al 2025 s'amplii fins als 36 municipis que conformen la denominada Àrea Metropolitana de Barcelona.
Arribats en aquesta tessitura, el responsable de Mobilitat de l'AMB ha animat a tots els assistents a fer el pas perquè els empresaris apostin per tenir una flota de vehicles elèctrics, híbrids endollables o de gas natural convertible.
En la mateixa línia, Àngel López, Director executiu de la plataforma per a la logística per implementar vehicles elèctrics (LIVE) ha comentat que a hores d'ara a Catalunya ja hi ha més d'11.000 vehicles censats i que la previsió és que això vagi en augment en els pròxims anys sense donar xifres concretes.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?