ARA A PORTADA
Dimecres passat per aigua, però amb menys fred
Plourà durant tot el matí i fins la tarda, que donarà pas a núvols sense precipitació
- Ramon Petit: un visionari que va eliminar els intermediaris
Publicat el 30 d’octubre de 2018 a les 21:32
Actualitzat el 31 d’octubre de 2018 a les 23:03
El temps dimecres ens porta una bona i una mala notícia: la bona és que les temperatures pujaran lleugerament; la dolenta, que tindrem pluja pràcticament tot el matí. La previsió és que a Sabadell tinguem una temperatures màximes d'entre 16 i 17 graus i mínimes d'entre 6 i 7; seguint la tònica a l'alça que hem experimentat aquest dimarts.
Pel que fa a les precipitacions; el més probable es que comenci a ploure des de la mateixa nit de dimarts i els aiguats continuïn fins dimecres a la tarda. Les pluges podrien ser especialment intenses al migdia, però deixaran un cel encapotat de núvols que no hauria de deixar precipitacions a la tarda.
La tendència aquesta setmana és una pujada de les temperatures -el fred ens abandona-, però episodis de pluja, al menys, fins el 6 d'octubre.
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | La pluja, protagonista del dissabte a Sabadell
-
Sabadell
S'actualitza l’avís per intensitat de pluja: risc moderat al Vallès Occidental fins diumenge
-
Sabadell
Les cares que formen l'equip de rescat especialitzat dels Bombers: "Salvar vides no té preu"
-
Sabadell
Els especialistes que arriben als llocs més inaccessibles: "Per ser GRAE és imprescindible la polivalència"
-
Sabadell
El caganer del Llaminer ja viatja arreu del món
-
Sabadell
FOTOS | Els infants de Sabadell se'n van de vacances i el Tió, els patges i Els Pastorets s'apoderen de l'últim dia de classe