ARA A PORTADA
L'escola Sant Nicolau recapta 2.000 euros per construir una escola a un país del Tercer Món
- Normalitat als FGC
Publicat el 14 de novembre de 2018 a les 13:37
Actualitzat el 14 de novembre de 2018 a les 17:32
"Un dels nostres eixos és educar en valor", explica Marc Mestres, coordinador del servei comunitari de l'escola Sant Nicolau. Amb aquesta perspectiva, avui s'ha fet efectiva l'entrega de la recaptació econòmica recollida per l'escola a l'ONG Mans Unides de Sabadell, un total de 2.000 euros que es destinarà a la construcció d'una escola en un país en vies de desenvolupament.
"És una bona forma que els estudiants coneguin les necessitats i altres realitats d'arreu del món, experimentin empatia i se sentin afortunats", considera Mestres. Es tracta d'una campanya de sensibilització que lideren els alumnes de quart d'Educació Secundària Obligatòria (ESO), que s'encarreguen d'explicar als alumnes de tots els cursos la importància de participar en aquest projecte de caire solidari. El coordinador considera que "és una satisfacció" i té "molt bona acollida".
Notícies recomenades
-
Sabadell
Reparen alguns fanals de Sabadell després de l'accident d'aquest Nadal
-
Sabadell
Tot el que has de saber sobre la balisa V16, obligatòria a partir del 2026 a Sabadell i a tot l'Estat: adeu definitiu als triangles d’emergència
-
Sabadell
Consulta les afectacions al trànsit per la cursa de cap d'any a Sabadell
-
Sabadell
Què puc fer els últims dies de Nadal a Sabadell?
-
Sabadell
Rescaten una dona que havia quedat atrapada al balcó
-
Sabadell
Josep Escartín (síndic): "La Policia ha d'acudir quan se li truca, tot i que sigui per dir al veí que no té raó"