ARA A PORTADA
Així es commemoraran els 70 anys de la Declaració dels Drets Humans
Una trentena d'activitats per commemorar-ne l'aniversari
- Enxampat mentre robava en una casa de Sant Cugat
Publicat el
21 de novembre de 2018 a
les 07:38
Actualitzat el
21 de novembre de 2018 a les
19:34
Coincidint amb el 70è aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans, s’ha ampliat notablement el programa d’activitats de commemoració del Dia Internacional d’aquests drets. Es preveuen un total de 36 propostes amb l’objectiu de sensibilitzar i promoure la reflexió de la ciutadania en aquest àmbit.
El programa, que inclou exposicions, conferències, cinefòrums, actes i trobades ciutadanes, englobarà, així mateix, activitats del Dia Internacional dels Drets dels Infants, del Dia Mundial de la SIDA, del Dia del Migrant i també del Dia per a l’eliminació de les violències envers les dones, que en aquest cas compta amb un programa propi.
Les propostes han començat a mitjans d’aquest mes de novembre i s’allargaran fins gairebé Nadal. El programa, coordinat per l’Ajuntament de Sabadell, és el resultat de la col·laboració de nombroses entitats i institucions, comptant amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu