ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
- El temps: cel ennuvolat i tempesta a mitja tarda
Publicat el
22 de novembre de 2018 a
les 14:07
Actualitzat el
22 de novembre de 2018 a les
16:58
ESDiColor_LAB és el laboratori de tendències cromàtiques de l'escola de disseny sabadellenca, i és la única representació espanyola al congrès internacional Intercolor, a Porto. Es tracta d'una trobada itinerant que ajunta a agents de tot el món -artistes, dissenyadors, investigadors, productors...- amb interés pel món del color aplicat al món de la moda.
Segons informen des d'ESDiColor_LAB, al congrés van posar en comú de les seves propostes al costat de les desenvolupades per les altres institucions internacionals, per tal d’aconseguir "unificar-les en una carta de color que preveu impactar l'àmbit de la moda, l'interiorisme i el disseny de producte de les pròximes temporades".
La proposta de colors final reflexiona "sobre la flexibilitat de les situacions adverses i el trencament del binarisme del gènere", expliquen des de l'ESDI, i afegeixen que això es fa a través de quatre cartes cromàtiques "que aposten pels tons càlids, brillants, durs i neutres". Les tendències tardor/hivern 2020-2021 -continuen- parteixen de la definició de les generacions actuals com a "resilients".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?