ARA A PORTADA
- El temps: cel ennuvolat i tempesta a mitja tarda
Publicat el
22 de novembre de 2018 a
les 14:07
Actualitzat el
22 de novembre de 2018 a les
16:58
ESDiColor_LAB és el laboratori de tendències cromàtiques de l'escola de disseny sabadellenca, i és la única representació espanyola al congrès internacional Intercolor, a Porto. Es tracta d'una trobada itinerant que ajunta a agents de tot el món -artistes, dissenyadors, investigadors, productors...- amb interés pel món del color aplicat al món de la moda.
Segons informen des d'ESDiColor_LAB, al congrés van posar en comú de les seves propostes al costat de les desenvolupades per les altres institucions internacionals, per tal d’aconseguir "unificar-les en una carta de color que preveu impactar l'àmbit de la moda, l'interiorisme i el disseny de producte de les pròximes temporades".
La proposta de colors final reflexiona "sobre la flexibilitat de les situacions adverses i el trencament del binarisme del gènere", expliquen des de l'ESDI, i afegeixen que això es fa a través de quatre cartes cromàtiques "que aposten pels tons càlids, brillants, durs i neutres". Les tendències tardor/hivern 2020-2021 -continuen- parteixen de la definició de les generacions actuals com a "resilients".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els franciscans recorden sant Francesc d’Assís en els 800 anys de la seva mort
-
Sabadell
Llum verda a l'inici de les obres de construcció del nou Mercat de Campoamor
-
Sabadell
FOTOS | Gràcia prem l’accelerador per la seva biblioteca: "L’hem d’aconseguir"
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns