La Junta de Govern Local ha aprovat aquest matí la subvenció que rebran més d'una vintena d'esplais i federacions d'esplai de Sabadell per organitzar activitats de lleure educatiu durant el present curs escolar. El total de les aportacions municipals -segons dades de l'Ajuntament- supera els 50.000 euros, uns 5.000 euros més que l'any passat (cosa que suposa un increment d'un 11%).
Amb els ajuts -expliquen des del consistori- es promou i es reconeix "l’alt valor del lleure educatiu en la formació d’infants i adolescents". El regidor d’Educació, Joan Berlanga, ha destacat que l’educació "es fa tant dins com fora de l’escola", i ha assegurat que el lleure és "un element educatiu de primer ordre". Per això -terminava- cal potenciar "les activitats dels esplais i federacions, treballant al mateix temps per afavorir el seu accés als infants i joves dels diferents barris”.
Rebran subvenció els grups d’esplais Xivarri, Esquitx, Associació Esportiva Can Deu, LaTeranyina, Xaloc, La llar del Vent, Falcons, Can Colapi, Pandora, Ludoteca Margarida Bedós, La Ganyota, El Triqui, La Baldufa, La Trepa, La Masia, La Branca, Rialla,L’Esparver, Secunde i les federacions Moviment d’Esplai del Vallès i Fundació Pere Tarrés. Així mateix, s'atorga una subvenció a l’Esplai La Ganyota –de la UES– pel programa d'activitats vinculat a la celebració del 25è aniversari.
ARA A PORTADA
Els grups d'esplai de la ciutat rebran més de 50.000 euros en subvencions
- Els grups d'esplai de la ciutat rebran més de 50.000 euros en subvencions
Publicat el 10 de desembre de 2018 a les 16:26
Actualitzat el 10 de desembre de 2018 a les 21:58
Notícies recomenades
-
Sabadell
Les arrels del record floreixen a Tots Sants
-
Sabadell
La febre de la venda de castanyes es consolida a Sabadell
-
Sabadell
“He acollit gent que ocupava la caserna perquè sé el que és viure al carrer, i és molt dur”
-
Sabadell
Comencen les obres de millora del camí del riu Ripoll al seu pas per Sabadell
-
Sabadell
El CAP Can Rull organitza caminades populars per promoure el moviment físic i el benestar social
-
Sabadell
Detingut un jove multireincident per robar una dona d’edat avançada en ple carrer a Sabadell