ARA A PORTADA
Arnau Muñío, a l'especial gastronòmic del Diari de Sabadell
- Manuel Bustos, condemnat a tres anys de presó per la retirada de multes
Publicat el
13 de desembre de 2018 a
les 20:10
Actualitzat el
14 de desembre de 2018 a les
09:51
El xef sabadellenc Arnau Muñío torna a les pàgines del Diari de Sabadell aquest dissabte per inaugurar el suplement gastronòmic 'DS a Taula'. A l'edició en paper i digital us oferirem un menú de Nadal preparat per Muñío en exclusiva per als lectors del diari: tres receptes que poden servir perfectament pels dinars i sopars d’aquestes festes. Els tres plats estaran disponibles tant en text com en vídeo al nostre web.
Arnau Muñío guanyar fa unes setmanes el premi Cuiner 2018 al Fòrum Gastronòmic de Girona, un dels guardons de gastronomia més importants del país. Des de fa prop d’un any regenta el Direkte Boqueria, un petit local per 8 comensals, on fusiona la cuina asiàtica amb un toc de la terra. Des que va guanyar el Fòrum Gastronòmic, l’agenda del Direkte Boqueria s’ha omplert fins el març del 2019.
Si visiteu el nostre compte d'Instagram, @diaridesabadell, podreu veure un petit tast del que us oferirem el proper cap de setmana.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Trànsit i els cossos de policia impulsen una campanya per reduir les distraccions al volant
-
Sabadell
Una avaria a la Creu Alta deixa sense aigua més de 400 veïns durant unes hores
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
Investiguen un tiroteig al barri de Torre-romeu de Sabadell
-
Sabadell
Paviment, arbrat i aparcament: les claus del nou entorn del CAP Sud