
ARA A PORTADA
Aquestes seran les afectacions de bus i FGC per Cap d'Any

- El temps: cap de setmana assolellat
Publicat el 28 de desembre de 2018 a les 21:15
Actualitzat el 28 de desembre de 2018 a les 22:31
Dilluns 31 serà un dia complicat per als usuaris del transport públic. D'una banda, durant tot el dia -de 7h a 20h- el servei d'autobus es veurà afectat pels talls de carrers de la Cursa de Cap d'Any. Tant l'avinguda de l'Onze de Setembre com el carrer de Pi i Margall quedaran tallats al trànsit durant aquestes hores.
[embed]https://twitter.com/TUS_Sabadell/status/1078719127529947137[/embed]
Per altra banda, també es modificaran els darrers viatges del dia 31 de desembre i les primeres sortides del dia d'Any Nou, com ja va passar la nit del 24 al 25 de desembre:
[embed]https://twitter.com/TUS_Sabadell/status/1078720194678308868[/embed]
Per altra banda, els usuaris dels FGC poden consultar els horaris de les línies S1 i S2 en aquest enllaç: Servei de trens per a la nit de Cap d'Any

Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta