Segons informa la Policia Municipal de Sabadell, ahir -dilluns, 11 de febrer- es va produir un accident de trànsit per col·lisió entre un turisme i una bicicleta. El xoc va ser al creuament del carrer Ferrer de Blanes amb el carrer Buxeda.
El resultat va ser que el ciclista -un home de 48 anys- va ser traslladat al CUAP de Sant Felix de Sabadell amb pronòstic lleu. En l'accident van intervenir una ambulància del SEM i una unitat de Policia Municipal.
ARA A PORTADA
-
FOTOS | Restauren les imatges més antigues de Sabadell, datades al voltant de 1860 Jan Cañadell Puigmartí
-
Les fotos (i les abraçades) després de l'últim examen de la Selectivitat 2026 a Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Denunciant per violència de gènere: “No tinc cap blau, però sí una ferida molt profunda” Marta Ordóñez
-
Gairebé dues multes a la setmana des que la zona de baixes emissions va entrar en funcionament a Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
Un ciclista, ferit lleu en xocar contra un turisme
- El temps: Dijous novament assolellat
Publicat el
12 de febrer de 2019 a
les 10:27
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Corro Contra el Càncer bat tots els rècords i lliura 27.114 € al Parc Taulí
-
Sabadell
Una vintena d'activitats a la festa major de Ca n'Oriac, amb el focus a les activitats infantils
-
Sabadell
L'exlíder d'ERC liderarà la coalició on hi ha Junts a les pròximes municipals de Sabadell
-
Sabadell
La Romeria de la Verge de Gràcia estrena ubicació i recorregut per la pesta porcina
-
Sabadell
"Com estan anant els exàmens i què voleu estudiar?": els protagonistes de la Selectivitat a Sabadell responen
-
Sabadell
La biblioteca Vapor Badia i la plaça de Gernika, nous refugis climàtics