La Policia Municipal va enxampar diumenge a les 7h un conductor, de 43 anys, aturat en un carril de circulació i dormint, aparentment ebri, al carrer de Sant Cugat tocant a la carretera de Barcelona, al Centre.
Els agents van realitzar la prova d'alcoholèmia preventiva, i el conductor va donar 0,84 mg/l, triplicant la taxa permesa genèrica. La policia va immobilitzar el vehicle.
ARA A PORTADA
-
Crit d'alerta per l'estat de l'asfalt a la B-124: "Cal arreglar tota la carretera entre Castellar i Sabadell" Marc Béjar Permanyer
-
-
Inversió de 300.000 euros per a la millora de l'estació de Rodalies de Sabadell Sud Jan Cañadell Puigmartí
-
La policia retira 308 cotxes abandonats a Sabadell en un any: "Ocupen places d'aparcament!" Marta Ordóñez
-
Els alumnes menors del cicle d’Emergències Sanitàries es queden sense pràctiques: “No ens podem graduar" Sergi Gonzàlez Reginaldo
- Cremen tres nous contenidors aquest cap de setmana
Publicat el
25 de febrer de 2019 a
les 10:20
Actualitzat el
25 de febrer de 2019 a les
13:55
Notícies recomenades
-
Sabadell
L'Ajuntament cedeix el terreny de la residència del tercer sector a Can Gambús
-
Sabadell
Tres dels acusats en el cas Mercuri admeten irregularitats amb una factura investigada
-
Sabadell
VÍDEO | Trenquen un llum del carrer amb un objecte metàl·lic i ho celebren efusivament: noves queixes al Centre
-
Sabadell
SMATSA equipa els seus vehicles amb 16 desfibril·ladors per millorar la resposta a emergències
-
Sabadell
FOTOS | Així serà el MNAC amb el segell sabadellenc d'Harquitectes
-
Sabadell
VÍDEO | Les càmeres ocultes de Pau Llatjós: "A Sabadell he aconseguit més visites que en qualsevol altre lloc"