ARA A PORTADA
-
El CE Sabadell cau clarament contra el Betis Deportivo i perd el lideratge tretze jornades després Marc Segarra Rodríguez
-
Les gelateries de Sabadell donen la benvinguda a la temporada alta amb l’arribada de la primavera León Guerrero
-
-
-
La pèrdua de terreny agrícola, un risc en un context de guerres al món? "Cal obrir el debat" Marc Béjar Permanyer
Més de 200 persones es manifesten en contra del tancament de l'oncologia infantil del Parc Taulí
- El temps: divendres de sol amb algun núvol al matí
Publicat el
28 de febrer de 2019 a
les 20:19
Actualitzat el
01 de març de 2019 a les
09:44
Aquest dijous a la tarda fins a 200 persones s'han manifestat per protestar en contra del tancament de l'oncologia infantil del Parc Taulí.
La mobilització ha començat davant del mateix hospital i ha anat avançant per la Gran Via, carrer Vilarrubias, passeig Manresa i passeig de la Plaça Major, tallant el trànsit dels respectius carrers, fins arribar a la plaça Sant Roc.
La reivindicació, sota els lemes "L'oncologia infantil al Taulí" i "Esquerra i PDECat perquè l'heu tancat", ha arribat fins a davant l'Ajuntament on al mateix moment es celebra el ple de l'Ajuntament amb l'objectiu que els partits del consistori s'afegeixin a la protesta. Finalment un cop a la plaça Sant Roc han baixat representants de tots els partits menys la Crida, Esquerra i el PEDCat.
El ple, mentre ha durat la lectura del manifest, ha seguit sense els regidors que havien baixat al sentir els crits de protesta acostant-se a l'Ajuntament.
El primer tinent d'alcalde i portaveu del grup municipal d'Unitat pel Canvi, Joan Berlanga, ha lamentat a través de Twitter que no s'hagi aturat el ple per donar suport a la manifestació. "Sense aquesta altra pota sempre anirem coixos", ha dit.
https://twitter.com/JoanBerlanga/status/1101188454652829698?s=19
En el manifest s'ha volgut expressar la inconformititat amb la decisió de tancar l'oncologia del Taulí, i reclamava que es reconegués la bona feina feta per part dels professionals de l'Hospital. A més també han assegurat que seguiran amb les protestes i mobilitzacions amb l'objectiu de revertir la situació del servei.
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | La commemoració de Divendres Sant a Sabadell, en imatges
-
Sabadell
De Sabadell a tot el món amb una furgoneta del 1986: "Volíem fer un canvi de vida per ser lliures"
-
Sabadell
FOTOS | Devoció i tradició en el viacrucis de Setmana Santa al Centre
-
Sabadell
FOTOS | Un viatge a la història de la Setmana Santa de Can Puiggener a través d'imatges inèdites
-
Sabadell
“Cal entendre l’autisme com un espectre molt i molt ampli”
-
Sabadell
Sabadell tanca un dels trimestres més plujosos des de 1950, però amb temperatures força altes