ARA A PORTADA
Sabadell per la República, en contra que Primàries Sabadell es plantegi aquest nom per les eleccions

- El temps: divendres torna el sol, però les temperatures es mantenen baixes
Publicat el 13 de març de 2019 a les 22:21
Actualitzat el 27 de març de 2019 a les 09:27
L'associació Sabadell per la República prendrà "totes les mesures legals necessàries" per evitar que Primàries Sabadell o qualsevol altra formació porti aquest nom a les eleccions municipals del 26 de maig. En un "comunicat urgent" enviat aquest dimecres al vespre, l'entitat republicana s'oposa completament a aquesta proposta perquè remarca que no fa partidisme per ningú i que tenen registrat el nom als registres d'entitats tant de l'Ajuntament de Sabadell com de la Generalitat.
El D.S. va avançar aquest dimarts que Sabadell per la República - Primàries Catalunya és l'opció més ben situada a hores d'ara per ser el nom d'aquesta candidatura independentista als comicis locals. Tot i així, el nom encara no és oficial i no es decidirà, almenys, fins al 23 de març quan Primàries Sabadell ja tingui cap de llista i comenci a elaborar el programa electoral.
Des de l'entitat republicana deixen clar que no tenen cap relació política amb Primàries Sabadell. També expliquen que són una organització que aposta pel republicanisme i aglutina diferents sensibilitats, entre les que hi ha unitaristes, federalistes, confederalistes i independentistes.
https://www.diaridesabadell.com/2019/03/12/sabadell-per-la-republica-primaries-catalunya-possible-nom-primaries/
Notícies recomenades
-
Sabadell L'esquema de les vetlladores a l'escola, en un curs amb més complexitat a l'aula: "Hem perdut la meitat d'hores"
-
Sabadell Un segle de vida, amor i energia inesgotable: "He tingut molta sort i m'he sentit molt estimada sempre"
-
Sabadell L’Aplec de Jonqueres celebra la 38a edició
-
Sabadell Diversos ciutadans se sumen a un manifest de suport al regidor independent Gabriel Fernàndez
-
Sabadell El Torrent de Colobrers, tancat per tasques de manteniment
-
Sabadell Desallotgen un pis a la Creu Alta per generar "situacions de conflicte i incivisme al barri"