
ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
L'advocat de la víctima de l'agressió sexual, sobre els investigats: "No tindrien cap inconvenient en atacar-la"
L'Audiència de Barcelona decidirà el futur dels investigats en llibertat el dilluns. La família posa pressió amb una recollida de signatures

- El temps: cap de setmana primaveral
Publicat el 15 de març de 2019 a les 19:34
Actualitzat el 18 de març de 2019 a les 12:39
Incomprensió davant la llibertat de part dels investigats per l'agressió sexual múltiple i pressió per accelerar el procés judicial. La família de la víctima de la violació ha posat en marxa una recollida de signatures per exigir al titular del Jutjat d'Instrucció número 2 de Sabadell, Marcos Melendi, que avanci en el judici del cas, en què hi ha vuit suposats implicats, dos dels quals figuren en l'anàlisi d'ADN.
L'advocat de la víctima, Jorge Albertini, ha participat en la recollida de signatures aquesta tarda al passeig de la Plaça Major, des d'on ha criticat la situació de llibertat per sis dels encausats per la violació. Albertini ha advertit de la "perillositat" dels individus, als que veu capaços de tot: "No tindrien inconvenient en atacar a la víctima, destruir les proves o fugir", ha apuntat el lletrat. De fet, un d'ells, Khalid Oukhlifa, segueix fugit de la justícia des del 22 de febrer.
[caption id="attachment_89560" align="alignnone" width="630"]
L'advocat de la víctima, Jorge Albertini, aquesta tarda a Sabadell / A.A.[/caption]
L'Audiència de Barcelona determinarà el proper dilluns, segons ha avançat el mateix lletrat, sobre la continuació dels encausats en llibertat amb càrrecs. Ha estat així després que la família hagi presentat un recurs contra la mesura del jutjat sabadellenc, que va determinar presó provisional per només dos dels investigats.

Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell