ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Denunciat el propietari d'un gos potencialment perillós per dur-lo indocumentat i sense morrió
- Comença la primavera, arriben més hores de sol
Publicat el 19 de març de 2019 a les 12:32
Actualitzat el 19 de març de 2019 a les 16:25
La Policia Municipal ha denunciat aquest dilluns el propietari d'un gos de raça potencialment perillosa (PPP) per portar l'animal sense documentació i perquè aquest anava sense morrió, quan són dues coses obligatòries per aquestes raçes.
Es tracta d'un gos de tipus Pit Bull Terrier i la denúncia s'ha fet a les 11:33 h al carrer de Concepción Arenal, a la Creu de Barberà.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions