ARA A PORTADA
Una dona morta i una altra ferida greu en un atropellament a l'entrada del cementiri
Sabadell
La Policia Municipal aporta nous detalls sobre el conductor que va atropellar mortalment una dona i n'ha deixat una altra ferida greu aquest diumenge
- El temps: dimarts de més sol
Publicat el
24 de març de 2019 a
les 14:03
Actualitzat el
25 de març de 2019 a les
16:36
Una dona ha mort i una altra ha resultat ferida greu quan un vehicle les ha atropellat aquest diumenge al migdia a la carretera del cementiri de Sabadell. Les dones, de 86 i 85 anys respectivament, esperaven l'autobús en la marquesina de la parada 'Cementiri' per l'accés que ve de Torre-romeu, quan el conductor ha perdut el control del vehicle en sortir d'una curva i les ha envestit.
El conductor del vehicle està detingut als calabossos de la Policia Municipal i en les properes hores passarà a disposició judicial. Es tracta d'un home, de 32 anys, que ha donat positiu en el control d'alcoholèmia i per cocaïna en el preventiu de drogues, que ara caldrà confirmar en el laboratori com és habitual en aquests casos, i ha sortit il·lès del xoc.
El Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) ha rebut l'avís de l'accident a les 12.09 h i ha enviat tres ambulàncies al lloc del succés. La dona que ha resultat ferida greu ha estat traslladada al Taulí. La policia ha obert una investigació per esclarir les causes de l'accident.
A primera hora de la tarda operaris d'Smatsa encara treballaven al lloc de l'accident per netejar les restes que hi han quedat. L'accident ha destrossat els vidres de la marquesina i s'hauran de substituir.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell