
ARA A PORTADA
Aquest dijous comença la primera Fira de Mobilitat Sostenible

- El temps: torna el sol
Publicat el 03 d’abril de 2019 a les 18:51
Actualitzat el 04 d’abril de 2019 a les 16:05
La 1a Fira de la Mobilitat Sostenible del Vallès porta vehicles elèctrics, bicicletes, patinets i drons a la Fira Sabadell durant el 4,5 i 6 d'abril. L'entrada és gratuïta i estarà oberta des de les 10 h fins a les 20 h, excepte diumenge que tancarà a les 14 h. L’esdeveniment, que està organitzat per l’Ajuntament de Sabadell, Fira Sabadell i el Gremi de Tallers de Reparació i Venda d’Automòbils i Recanvis de Sabadell i província de Barcelona, aposta per mostrar la cara ecològica del transport amb vehicles sostenibles i crear un espai de divulgació del nou sector. Els organitzadors preveuen l’assistència de 1.500 persones en els tres dies.
La Fira permetrà experimentar els productes sostenibles amb tallers demostratius i aprofundir en conèixer les tendències de futur i els projectes en fase experimental. La zona expositiva serà de 3.600 metres quadrats i hi haurà una mostra de vehicles sostenibles i altres activitats per endinsar-se en un futur millor pel medi ambient. Hi haurà 14 expositors, entre els quals la plataforma Live Barcelona, punt de reunió d'empreses i projectes sostenibles.
[caption id="attachment_92160" align="alignnone" width="537"]
Stand Creve a la Fira Sabadell / @FiraMobilitat[/caption]
Les activitats permanents també tenen el seu protagonisme. Hi haurà simulacions de conducció d'autobús, taller de bicicletes i el Test and Drive a la zona exterior. Els tallers aniran dirigits al món del motor com experimentar la força d'acceleració d'un Tesla fins als 50km/h o adonar-se de quant d'aire contaminat pots respirar. Per a la canalla, contes infantils i jocs de taula com l'oca.
Hi haurà tallers com descobrir com s'electrifica una bicicleta urbana, què és un Tromber o conèixer les mesures de seguretat d'un vehicle elèctric.

Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta
-
Sabadell Alguns carrers de Gràcia de Sabadell, sense enllumenat públic
-
Sabadell Helicòpters, avions i drons per combatre els incendis de tot el país des de Sabadell
-
Sabadell Els veïns del carrer de Prullans ja tenen data per al retorn a casa