ARA A PORTADA
El Torrent del Capellà enceta el calendari de les Festes Major dels barris

- El temps: divendres assolellat sense núvols
Publicat el 25 d’abril de 2019 a les 17:36
Actualitzat el 25 d’abril de 2019 a les 18:23
Amb la primavera, arriben les festes dels barris, que començaran dimarts vinent dia 30 d'abril amb la festa major del Torrent del Capellà i s'aniran alternant fins al 29 de setembre, quan les Termes tancarà aquest període de festes populars.
El primer barri a celebrar la seva festa serà el Torrent del Capellà. Comença oficialment dimarts, però aquest dissabte, per 'anar fent boca', tindrà lloc una sortida a Can Bon Vilà, organitzada per l'Associació de Veïns del Torrent del Capellà. El mateix dissabte, a les 13.30 h, hi haurà una barbacoa popular a l'aparcament del carrer de les Hortènsies.
Dimarts 30 d'abril, però, serà el tret de sortida del programa de festa amb una revetlla popular amb el Grup Salsabor. Aquesta revetlla començarà a les 22.30 h a la Sala Polivalent del Nord. L'endemà, dimecres 1 de maig, i coincidint amb la festa del Dia del treballador, hi haurà xocolatada matinera a les 9.30 h al local de l'Associació de Veïns. Mitja hora més tard es farà la processó de Sant Josep Obrer pels carrers del barri i seguidament la Missa Regional Murciana, que es fa a l'aire lliure.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Aprendre a emprendre: un projecte crea tres cooperatives escolars a Sabadell
-
Sabadell Nova convocatòria per demanar el Bo Lloguer Jove
-
Sabadell Veïns de la Creu de Barberà: “Cal un projecte per dignificar la baixada al riu Ripoll, hi ha brutícia i cotxes abandonats”
-
Sabadell Obren un expedient de penalització a l’empresa de neteja d’equipaments de Sabadell: "No paguen les nòmines"
-
Sabadell La Policia Municipal el va a buscar a casa després de provocar un accident múltiple i fugir a Sabadell
-
Sabadell Baixa la criminalitat a Sabadell (-9%) durant el primer trimestre del 2025