Ara a portada
-
-
Diners El sector tèxtil, dels més afectats per l'aturada elèctrica: "Estàvem en el punt més àlgid d’activitat de la fàbrica” Manel Camps
-
Sabadell FOTOS | Gran homenatge a les accions heroiques dels Mossos: "Gràcies per ser-hi sempre" Redacció
-
-
Sabadell "Gran èxit" dels estudiants de Medicina del Taulí al MIR: i ara, on faran la residència? Sergi Gonzàlez Reginaldo
Juli Fernàndez (ERC): "Sabadell ha contribuït d'una manera clau a les eleccions"

- La vaga d'escombraries, prop de desconvocar-se
Publicat el 28 d’abril de 2019 a les 23:28
Actualitzat el 22 d’abril de 2021 a les 11:49
El líder d'Esquerra a Sabadell, Juli Fernàndez, valora molt positivament els resultats obtinguts pel seu partit a la ciutat. Esquerra Republicana ha aconseguit els seus millors resultats de la seva història en unes eleccions generals. Amb 26.065 vots els republicans s'han endut un 21,65% dels vots de la ciutat amb només el PSC per davant seu.
Segons Fernàndez "els resultats donen moltíssima força" al partit, i ha assegurat que "Sabadell ha contribuït d'una manera clau en els resultats d'Esquerra". Fernàndez ha assegurat que està "molt content" pels resultats a Catalunya "on els republicans han sigut la força més votada per primera vegada". Tot i això, Fernàndez ha dit que "la mala notícia de la nit" és que el PSOE i Ciutadans sumen. "És la pitjor notícia per Catalunya" ha afegit, "però haurem de treballar per exigir i forçar el diàleg, el referèndum i la llibertat dels presos".