ARA A PORTADA
-
-
Publicades les notes de tall 2025 per a la universitat: quines són les més altes? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Núria Aymerich, nova responsable del Comissionat Especial per a la Competitivitat Industrial i de la Pime Redacció
-
Illa valora la ronda nord entre Sabadell i Terrassa com un dels projectes clau del nou Pla d'Infraestructures Redacció
-
El bloc ocupat Guillem Agulló, a l'espera de judici: "No sabem on anirem després" Aleix Pujadas Carreras
La Generalitat preveu construir l'escola Virolet i l'IES Arraona abans del 2023

- El temps: alternança de sol i núvols
Publicat el 30 d’abril de 2019 a les 15:41
Actualitzat el 01 de maig de 2019 a les 12:28
El departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya preveu construir els edificis de l'escola Virolet i l'IES Arraona de Can Llong abans del 2023. L'obra permetrà acabar amb els mòduls prefabricats del centre educatiu de Can Llong, i en total, amb un centenar de barracons de tot Catalunya.
Aquesta construcció forma part d'un pla que ha aprovat aquest dimarts el Consell Executiu del Govern per construir 27 escoles entre 2019 i 2023 amb un pressupost de 104 milions d'euros. L'executiu català ha fet l'encàrrec a l'empresa pública infraestructures.cat.
Pel que fa a l'escola Virolet, el pressupost és de 5,4 milions d'euros per fer-hi dues línies. Per l'IES Arraona, el pressupost és de 8 milions d'euros per fer-hi cinc línies d'ESO i tres de batxillerat.
Notícies recomenades
-
Sabadell De Sabadell a Kènia a fer voluntariat: "Aquí no hi ha res, però la gent sembla més feliç"
-
Sabadell Atropellen una dona a la carretera de Barcelona
-
Sabadell Una vida de rebel·lia i de militància pel socialisme: Celestino Sánchez Ramos
-
Sabadell La desescalada digital a l'educació, vista amb bons ulls: “El sistema ha volgut imitar la societat sense estar preparat”
-
Sabadell “Em sento escoltada... i ara tinc ganes de viure!”
-
Sabadell Reunions i "interès", però "sense diners" per posar llum al refugi del Pau Vila