ARA A PORTADA
Enjardinen de nou els parterres del carrer Francesc Bellapart
- Cap de setmana amb temps variable: assolellat i ennuvolat
Publicat el 10 de maig de 2019 a les 16:45
Actualitzat el 10 de maig de 2019 a les 17:21
Avui han acabat els treballs per enjardinar de nou els sis parterres del carrer Francesc Bellapart (Creu Alta). L'operació l'estan fent alumnes del Grau Superior de Paisatgisme de l’Institut Castellar, gràcies a un conveni entre l'Ajuntament i el centre educatiu.
Aquests estudiants també han fet la proposta d'enjardinament que estan portant a terme. Les obres, a més, inclouen la plantació de més de 500 noves plantes arbustives i vivaces, la remodelació de la xarxa de reg i la creació d'una zona de paviment.
Des del consistori apunten que entre les plantes hi haurà espècies com el roser silvestre, acompanyat d'altres de baix consum d'aigua i d'interès per potenciar la biodiversitat dins la trama urbana. "Quan ho vam proposar a l'Ajuntament, van ser molt receptius", apunta Berta Tasies, professora del cicle formatiu, i afegeix que els alumnes han treballat durant un any diversos projectes sobre com enjardinar de nou aquests parterres.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Mor Andreu Segura, conegut col·leccionista i tintinaire sabadellenc
-
Sabadell
Una taula rodona recorda el naixement de la revista 'Can Oriach'
-
Sabadell
La Marató de 3Cat beca un projecte d'investigació de Sabadell: "Serà una alternativa sanitària a tractaments actuals"
-
Sabadell
Nou espai de memòria als Tallers de l’Aviació Naval
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis