ARA A PORTADA
Enjardinen de nou els parterres del carrer Francesc Bellapart
- Cap de setmana amb temps variable: assolellat i ennuvolat
Publicat el
10 de maig de 2019 a
les 16:45
Actualitzat el
10 de maig de 2019 a les
17:21
Avui han acabat els treballs per enjardinar de nou els sis parterres del carrer Francesc Bellapart (Creu Alta). L'operació l'estan fent alumnes del Grau Superior de Paisatgisme de l’Institut Castellar, gràcies a un conveni entre l'Ajuntament i el centre educatiu.
Aquests estudiants també han fet la proposta d'enjardinament que estan portant a terme. Les obres, a més, inclouen la plantació de més de 500 noves plantes arbustives i vivaces, la remodelació de la xarxa de reg i la creació d'una zona de paviment.
Des del consistori apunten que entre les plantes hi haurà espècies com el roser silvestre, acompanyat d'altres de baix consum d'aigua i d'interès per potenciar la biodiversitat dins la trama urbana. "Quan ho vam proposar a l'Ajuntament, van ser molt receptius", apunta Berta Tasies, professora del cicle formatiu, i afegeix que els alumnes han treballat durant un any diversos projectes sobre com enjardinar de nou aquests parterres.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"