ARA A PORTADA
Almenys un ferit en el xoc entre un turisme i una moto a la Creu Alta
Sabadell
Segons testimonis, el cotxe s'hauria saltat una senyal de Stop
- Febre arlequinada a Olot: més de 700 entrades venudes i setè autocar
Publicat el
14 de maig de 2019 a
les 21:32
Actualitzat el
15 de maig de 2019 a les
15:28
Un accident greu entre un cotxe i una motocicleta a la cruïlla entre els carrers de Gambús i Castellar del Vallès, a la Creu Alta, s'ha saldat amb un motorista de 58 anys traslladat a l'UCI de l'hospital Taulí per un traumatisme craneoencefàlic, múltiples contusions i ferides.
Segons han explicat testimonis del xoc al D.S., un Nissan de color blanc que circulava pel carrer de Castellar s'hauria saltat una senyal de Stop i no hauria pogut evitar xocar contra la moto.
El conductor de la moto, un noi jove, ha estat traslladat en ambulància a l'hospital. Fins als lloc dels fets s'hi han desplaçat efectius dels Mossos d'Esquadra, Bombers i unitats dels Serveis d'Emergències Mèdiques (SEM).
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell